Langenud naine Vanemuises

latraviata9Ei saa siin pealkirju panna, tekitab otsingutes põhjendamatult huvi. Käisime eile teatris. Juba kuu aega tagasi olid piletid, aga siis olin veel tõvevoodis. Nüüd on mingi gripi moodi asi vist, aga läksime ja mõtlesime peale teist vaatust ära tulla, kui ma ei jaksa. Aga muidugi ei tulnud… See on ikka nii ilus muusika. Ma ei ole muidu vist eriti palju oopereid näinud, aga seda olen küll juba kolm korda… (Lisaks ostsin ju 2001. veebruaris kohe kogu ooperi plaadi Stockist). Seetõttu panen nüüdki moe pärast linke, kuigi Tartu etendusest ju ei ole… Igatahes oli lavastus väga klassikaline (tänud) ja lauldud imeilusti. Poole etendusest kuivatasin pisaraid.

Maailma kõige ilusam avamäng vist:

Meil on kodus vanaema-vanaisa vana plaadikogu ja seal on olemas ka selle ooperi venekeelne versioon. Juba toona tutvustas vanaema seda mulle kui oma lemmikut…

Esimene tuntuim duett:

Violetta ja Alfredo isa GeorgGermont:

Lõpustseenidest…:

This entry was posted in teater-muusika-kino and tagged . Bookmark the permalink.

Langenud naine Vanemuises on saanud 3 vastust

  1. danzumees ütles:

    Ma käisin kunagi Estonias seda vaatamas ja meeldis ka. Kuigi vaatsin seda just pärast Don Giovannit ja enne Carmenit ning kuna need mõlemad kuidagi mõjusid mulle rohkem, ma ei teagi kas muusika või lauljate pärast, siis LT jäi kuidagi nende teise kahe varju.

    Ma peaks ka selle plaadilt nüüd üle kuulama, see avamäng on tõeliselt kaunis!!! Aitäh inspiratsiooni eest!

  2. jaanberg ütles:

    A.Noormets tegi Ugalas 95-ndal oma versiooni sellest tykist. Pani s6nad ise eesti keelde ja siis Ugala draama n2itlejad muudkui laulsid. Omamoodi p2ris armas, ma olin kohe p2ris f2nn, siiani ymisen neid viise eesti keelsete s6nadega 🙂

  3. sehkendaja ütles:

    Nojah – ma saan igatahes väga hästi aru, miks neid viisijuppe tänavatel vilistati ja miks seda toonaseks “popmuusikaks” võib pidada 🙂

Lisa kommentaar

