Ingel, ingel

Kui kuulutusstendil nägin seda kuulutust (teel töölt lasteaeda, seega täiesti juhuslikult), tahtsin kohe õnne proovida ja pileteid hankida. Ma ei aimanudki, mis ajast inimestele teada on, et see tükk Tartusse ka tuleb. Ja siis tuli mulle see meelde alles teel bussis Tartust Tallinna, mistõttu palusin Matil pilet internetist ära osta. Ja kuna oli kehv õhtu – ei ole ei Matit ennast ega mammit, siis igaks juhuks võtsimegi ainult ühe pileti.

Küll oli ikka hea tükk. Juba tekst ise oli väga tugev ja hea. Näitlejatest ma ei räägigi. Kunstiline kujundus (eriti need kirjad ja joonised taustal) olid väga head. Ühesõnaga kõik nii nauditav. Ma ei viitsigi ise pikemalt kirjutada, mu mõttetegevus on juba nädalaid tagasi seiskunud (ei loe raamatuid ju ka enam). (Algul ei saanud ma küll poolest jutust aru, mis Katariina Lauk-Tamm karjus – oleks pidanud nähtavasti suu liikumist nägema. Minu üksik pilet oli õnnestunud leida vaid rõdu külgmisele kohale, kust poolt lava ei olnud võimalik näha ja ma istusin lihtsalt trepi peal. Ikka olen väga rahul)

This entry was posted in teater-muusika-kino and tagged . Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

