47. Justin Petrone “Minu Eesti” I

petroneTulin üleeile linnast, lumesadu. Tuju oli kuidagi melanhoolne (mh. kuna selgus, et mu nägemine on sutsu halvenenud ja et lõpuni teravustades jääb ka mingi kahekordsus siiski sisse) ja astusin RahvaRaamatusse sisse. Ostsin täiesti meeleolu ajel Petrone Minu Eesti. Ja see oli täpselt see, mida sellest võis ka oodata – poisitiivses mõttes. Hea meelelahutus, kiire lugemine, kohati paneb lausa kõva häälega naerma. Täis klassikalisi näiteid stereotüüpsetest eestlastest, verivorsti-süldi nalju, isegi Ameerika on suhteliselt stereotüüpne. Lahe lugemine ja minu arust ei pea sugugi pettuma. Vaatan netist, et selle raamatu üle on juba päris palju melu (televisioon, raadio, ajalehed, blogid – 1, 2, 3, 4). See peletab muidugi kohati eemale, kui liiga palju kära. Aga mina päris soovitan lugeda.

Rubriigid: raamat, sildid: , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

4 Responses to 47. Justin Petrone “Minu Eesti” I

  1. jaanberg ütles:

    Ma tema blogi lugedes olen avastanud, et nii vahvasti kirjutab. Inglise keeles kirjutatud kraami olen ainult siiani lugenud, aga meeldib v2ga. Eriti nyyd kus koolis inglise keelt 6ppides tuleb loetud tekstides stiili ja keelekasutust m2rgata ja vaikselt enda stiili avastama hakata. Mul on siuke maamehe ja dyslektilise inimese stiil, aga teiste kirjameeste vahvat kraami oskan m2rgata kyll. v6i siis mitte. Kurat, kes seda teab.

  2. triin ütles:

    Mul on ka vahel silmade fookusega probleeme. Sellega tuleb minna ortopisti juurde. Tallinnas on väga hea ortopist Kaire Somma. Ma Tartu omadest ei tea midagi. Ma sain palju abi. Ja lahti oma aastate pikkustest peavaludest. Silmadega peab võimlema. Erihädad, eriharjutused. Uskumatult tõhus.

  3. sehkendaja ütles:

    Optometrist? Käisin ka tegelikult sellise ametimehe juures (kuigi naise), uuriti väga täpselt seekord. Aga mul on kunagi olnud peatrauma, mistõttu mu nägemine on sellest ajast kohtati kaheli (=kahekordne). Harjutused oleks aga kindlasti vajalikud, neid peaks ka kuskilt küsima. Viimase kahe aasta jooksul on nägemine sellevõrra ikka halvenenud, et miski 0,25 tuleb mõlemale silmale miinust prillina juurde.

    Ja Jaanbergilt siis taas link Petrone blogile – tõesti lahe lugemine seegi: http://palun.blogspot.com/

    Eriti soovitan lugeda jälle neil tuttavatel, kel väljamaalasest mees (inglise keeles ja sorav kirjutus)

  4. triin ütles:

    Just just optometrist ikka :).

Lisa kommentaar