25. Tania Alexander “Lapsepõlv Eestis”

25442962See raamat seisis nii kaua öökapil. Ja kui tuli teade, et peaksin raamatukokku tagastama, võtsin kätte, et esikusse viia – ilmselt seekord läbi lugeda ei jõua. Ma isegi ei mäletanud, miks ma selle kunagi olin üles kirjutanud ja nüüd laenutanud. AGA. Loomulikult hakkasin lugema algust ja jõudis kohale, et need on Mura tütre mälestused. Nagu üks teine arvustaja Goodreadsis ütleb – siin on kõike muud kui Eestit. Võib-olla ongi, aga just seda tahtsin ma lugeda. Ma olen läbi lugenud raamatu Murast ja seetõttu juba oskasin suhestuda (pole ju välistatud, et kirjutasingi käesoleva raamatu toona üles). On põnev lugeda “globaliseeritud” Euroopast, milliste juurtega inimesed kuhu sattusid. Eesti on siiski oluline pidepunkt Tanja elus, seda põnevam on kogu sellele ajaloolisele tulevärgile mõelda. Nojah, sageli just siiski kurbadele asjadele – aga Tanja keskendub siiski positiivsele. Oma lapsepõlvele. Peatükid ei ole kronoloogilised, vaid temaatilised.

Rubriigid: raamat, sildid: , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar